I am so afraid...





De ce? Sta in firea omului sa se intrebe tot timpul de ce, sa caute raspunsuri ,sa gaseasca calea catre perfectiune.
Eu de cand am inceput sa constientizez ce se intampla in jurul meu de fapt, ce sunt sentimentele, ce este durerea, ma intreb continuu de ce eu? De-alungul timpului am invatat sa fiu puternica si sa trec peste fiecare incercare din calea mea,timpul m-a facut sa uit durerea si m-a invatat sa iert.Dar oare viata nu se scurge mult prea repede pe cand noi asteptam ca timpul sa ne vindece ranile?E greu.
Intodeauna m-am straduit sa nu fac pe nimeni sa sufere pentru ca eu insami urasc asta foarte mult(poate e singurul lucru pe care il urasc cu adevarat) si ma doare extrem de mult cand observ ca cineva ma judeca pentru acest fapt.Da,stiu ca intodeauna ajung sa fiu eu cea ranita si dezamagita si cu lacrimile pana la coate dar nu ma pot schimba,eu sunt eu...Mi s-a zis ca este posibil sa ma schimb in aceasta privinta dar pana la urma am ajuns la aceeasi concluzie pentru ca aceeasta persoana a dat bir cu fugitii si numai cuvinte desarte au ramas.

Imi pasa mult prea mult de lumea din jurul meu,imi pasa mult prea mult de ei si prea putin de mine.Toti si-au dat seama de asta mai putin eu & guess what ? hai sa profitam :> . Am ajuns sa fiu manipulata foarte usor...
Cateodata imi doresc sa inchid ochii pentru o clipa si sa evadez din lumea asta dar realitatea nu te lasa sa faci asta,din contra - am ajuns sa visam cu ochii deschisi :) .

They got all the right friends and all the wrong places
So yeah we're going down
They got all the right moves and all the wrong faces
So yeah we're going down.


One Republic - All the right moves
Asculta mai multe audio Muzica

2 Comments:

Anonim said...

uite cam asa am fost si eu .. puneam suflet in tot ce faceam si ajutm pe toata lumea. pana am ajuns intrun punct sa ma uit inapoi si sa vad ca nu e tocmai bine tot ceea ce am facut, numeni nu mi-a dat nici macar un zambet si uite asa m-am hortarat sa ma schimb. eu pe mine.
nu pot spune ca nu mai ajut lumea acum sau ca nu fa lucruri la care sa pun suflet, le fac, dar atunci cand ajut pe cineva ii dau doar impulsul ... restul sa se ajute singur.
la schimbarea mea a contribuit si o persoana speciala, care a avut puterea sa-mi ofere o lectie foarte buna si anume, cum sa ma iubesc eu pe mine...

Unknown said...

really nice :)
hmm i wanna change that too but...i don't know.
maybe i need some support like you, pe cineva care sa fie langa mine si sa-mi zica : "e ok.faci ceea ce trebuie" 8-|