Prietenii intr-o lume a adultilor

      Oare exista prieteni pentru o viata? Sau daca majoritatea prietenilor tai te-au dezamagit si dintr-o data esti singur, vor mai fi alti prieteni  ?  Nu am idee, probabil o sa aflu raspunsul la aceasta intrebare.
       Pe masura ce anii trec imi este tot mai greu sa imi fac prietenii apropiati. Majoritatea dintre persoanele pe care le intalnesc deja au acele persoane carora se "confeseaza"si cu care se distreaza. Nu ma intelegeti gresit, nu sunt o persoana inchisa, din contra sunt foarte sociala. Cred ca raspunsul la aceste intrebari se afla in maturitatea gandirii noastre. Ne este tot mai greu sa acordam increderea noastra cuiva atunci cand vedem tot ce se intampla in jurul nostru. Ne-am dorit atata de mult sa crestem pentru ca aveam impresia ca va fi minunat. Ne-am trezit insa intr- o lume a adultilor plina de stres, probleme si responsabilitati. Probabil ca realizam cat de rai pot fi unii oameni si suntem foarte grijulii cand vine vorba de a ne pune increderea in cineva si a ne imprieteni.

      Intr-o lume a adultilor, imi doresc sa fiu copil din nou ! :)

Cu drag, 
owner of www.enjoyfashion.ro and simple human beeing

0 Comments: