TU...lacrima...


Lacrimă, înainte să te iveşti, pulsai în mine ca o a doua inimă. Strigai prin venele mele să te eliberez, să-ţi cerni otrava în afara fiinţei mele....



Tu lacrima plina de amar...

Tu lacrima plina de amar,
De ce te nasti iar in ochii mei?
De ce nu ma intrebi macar,
Daca vreau sa-mi atingi obrajii grei?

Imi doresc sa nu-ti mai simt raceala,
Si martora mi-e neputinta....
Ascunzi in tine durerea, regretul, indoiala...
Tu reprezinti insasi suferinta.

De pe chipul palid te-am sters de atatea ori,
Dar ai lasat in urma ta otrava.
Zi de zi pe obraz mi te strecori,
Si sfarsesti alunecandu-mi pe barba...

5 Comments:

Anonim said...

ce sweet e :X:X:X

Anonim said...

poza (la ea ma refeream k e sweet) k textu e impresionant ;)

Unknown said...

este...superb...si realist

ClaudelGFX said...

place! dar trist :|

Unknown said...

este si trist;)) ... dar lacrimile fac parte din noi, din viata noastra...parerea mea:-?